İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenlerin güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yapıldıktan sonra göreve başlatılmak üzere davet edildiklerinde aşağıda istenilen belgeler ile birlikte Müdürlüğümüze şahsen müracaat edeceklerdir.
1) Kimlik aslı ve bir adet fotokopisi,
2) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)
3) Lisans diplomasının aslı veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği ve fotokopisi
4) Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği ve fotokopisi
5) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi ve fotokopisi
6) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)
7) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi
8) Elektronik Mülakat Başvuru Formu
9) Tercih Sonuç çıktısı.
10) Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydı.
11) Erkek Adaylar İçin Askerliğini yapanlardan Terhis Belgesi, Askerliğini henüz yapmamış olanlardan Askerlik Durum Belgesi
12) Askerde olan adaylar ise birliğinden alacağı muhtemel terhis tarihini gösteren belge ile dilekçesinin Müdürlüğümüze gönderilmesi
13) Mal bildirimi (Müdürlüğümüzden temin edilecektir.)
14) Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (Müdürlüğümüzden Temin Edilecektir)
15) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu